COVID-19: Wdrożone środki i zalecenia

◄ Powrót do wszystkich postów

Hoval informuje o swoich działaniach w firmie wobec pandemii koronawirusa

Klienci w całej Polsce ufają wysokim kompetencjom naszej firmy Hoval w zakresie ogrzewania, chłodzenia i wentylacji. Odpowiedzialne decyzje mają w firmie długą, 20 letnią tradycję - zgodnie z naszą wiodącą zasadą odpowiedzialności za energię i środowisko.

Nawet w obecnej sytuacji pandemicznego rozprzestrzeniania się wirusa koronowego, filozofia ta pomaga nam podjąć właściwe środki - z jasnym spojrzeniem na to, co jest najbardziej istotne. Zdrowie naszych pracowników i zabezpieczenie naszych usług dla Państwa, naszych klientów, ma najwyższy priorytet.

W związku z sytuacją występowania koronawirusa w Polsce, w trosce o wspólne bezpieczeństwo zdrowotne, apelujemy również  o przestrzegania zaleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej i stosowania się do wytycznych służb sanitarnych w zakresie kwarantanny i zasad higieny.

Naszym celem jest połączenie sił, aby spowolnić rozprzestrzenianie się wirusa w Polsce i w ten sposób utrzymać niezbędne wolne miejsca w szpitalach dla osób chorych.

Wdrożyliśmy już następujące środki:

  • W naszych oddziałach pracownicy będą pełnić dyżury w godzinach od 8 – 17. Z naszym zespołem obsługi klienta można oczywiście skontaktować się telefonicznie i mailowo.
  • Oferujemy nieograniczoną obsługę w zakresie obsługi klienta: nasz zespół z przyjemnością pomoże Państwu i zajmie się organizacją naprawy awarii systemu grzewczego. Omówimy dalsze usługi, takie jak konserwacja lub uruchomienie, które zostały już z Państwem uzgodnione - naszym celem jest zapewnienie Państwu dobrej obsługi i jednocześnie zapewnienie ochrony naszym pracownikom.
  • Nasi pracownicy są szczegółowo informowani o niezbędnych środkach higieny - zarówno poprzez arkusze informacyjne, jak i bezpośrednie rozmowy w zespołach.
  • Unikamy czynności związanych z podróżą. Spotkania i konferencje z osobistymi spotkaniami są ograniczone do minimum zgodnie z obowiązującymi przepisami. Spotkania odbywają się głównie przez telefon i wideo, w celu ograniczenia rozprzestrzenia się wirusa w Polsce.
  • Zwracamy szczególną uwagę na rekomendacje, aby podczas pracy NIE dotykać dłońmi okolic twarzy zwłaszcza ust, nosa i oczu, a także przestrzegać higieny kaszlu i oddychania. NIE zaleca się noszenia maseczek ochronnych przez osoby zdrowe. Maseczki ochronne powinny nosić osoby chore, osoby opiekujące się chorymi oraz personel medyczny pracujący z pacjentami podejrzewanymi o zakażenie koronawirusem.

Mamy plan na wypadek pandemii, który jest codziennie dostosowywany do wymagań.

Pytania i odpowiedzi

Jakich środków higieny Hoval naucza swoich pracowników?

Środki behawioralne dla naszych pracowników obejmują regularne mycie rąk wodą z mydłem zgodnie z zalecenia Głównego Instytutu Sanitarnego, właściwą etykietę dopasowywania kaszlu i kichania, zachowanie dystansu do innych osób  od 1 m do 1,5 m oraz regularne czyszczenie dotykanych powierzchni. Ponadto, zgodnie z wytycznymi Głównego Instytutu Sanitarnego, instruujemy naszych pracowników, aby w przypadku wystąpienia objawów kontaktowali się z bezpłatną infolinią NFZ 800-190-590.

Umówiłem się z zakładowym serwisem obsługi klienta Hoval - czy odbywa się to regularnie?

Wszystkim klientom firmy Hoval oferujemy nieograniczone działanie w zakresie obsługi klienta: Nasz zespół chętnie Państwu pomoże. Nasi pracownicy są odpowiednio zabezpieczeni – pracują w goglach, rękawiczkach jednorazowych i maseczkach ochronnych. Ze względów bezpieczeństwa nasi technicy obsługi klienta nie podają sobie rąk na powitania i pożegnania. Dziękujemy za wyrozumiałość.

Jaka jest aktualna dostępność części zamiennych do mojego systemu ogrzewania, chłodzenia lub wentylacji Hoval?

W firmie Hoval posiadamy zaawansowany system zarządzania logistycznego, który zapewnia dostępność części zamiennych przez długi okres czasu. Sprzęt powinien być dostarczany bez żadnych opóźnień.

Mam pozytywny wynik testu na wirusa koronowego lub jestem poddany oficjalnej kwarantannie. Moje ogrzewanie zawiodło. Co teraz?

W takim przypadku władze decydują o tym, co zrobić na podstawie sytuacji. Prosimy o całkowitą szczerość, jeśli jesteś w domowej kwarantannie lub jesteś zarażony. Naszym celem jest znalezienie rozwiązania idealnego dla Państwa, a jednocześnie zapewnienie jak najlepszej ochrony naszym pracownikom.

Wierzymy w to, że problemy są przejściowe i w krótce wszystko się unormuje.

Pokonajmy wspólnie ten trudny czas - bo razem jesteśmy i będziemy silni!

Kontakt:

+48 61 659 38 10

info@hoval.pl

 

Więcej informacji o koronawirusie:

https://www.gov.pl/web/koronawirus/

https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019

Autor
Opracowanie własne Hoval Polska