Content added to your bookmarks in MyHoval

File added to your bookmarks in MyHoval

There has been an error while adding Content to your bookmarks in MyHoval

TopTronic E online Terms of Use

1 Zakres stosowania

TopTronic E online to portal internetowy opracowany przez spółkę Hoval, Austrasse 70, LI-9490 Vaduz (zwaną dalej Hoval), który można opcjonalnie podłączyć do wszystkich wytwornic ciepła znajdujących się obecnie w programie sprzedaży grupy Hoval, które są wyposażone w system sterowania TopTronic E.

Niniejsze warunki użytkowania mają zastosowanie w połączeniu z nabyciem bramki internetowej Hoval TopTronic E lub innych dostępnych wariantów, które również umożliwiają łączność (zwanej dalej „Bramką”) za pośrednictwem Klienta (zwanego dalej „Klientem”) od spółki z grupy Hoval, partnera handlowego Hoval lub strony trzeciej i obowiązują między Klientem a Hoval. Niniejsze warunki użytkowania regulują korzystanie z chronionego prawem autorskim oprogramowania Hoval TopTronic E Online (zwanego dalej „oprogramowaniem Hoval”) przy użyciu Bramki za pośrednictwem dostępu online HovalDesk (zwanego dalej „HovalDesk”), który można znaleźć tutaj www.hovaldesk.com.

Warunki użytkowania wchodzą w życie w momencie rejestracji Klienta w HovalDesk. Klient oświadcza, że zgadza się z niniejszymi warunkami użytkowania w momencie rejestracji. Niniejsze warunki użytkowania mogą zostać zmienione przez Hoval w dowolnym momencie i za każdym razem wejdą w życie z dniem ich zmiany, chyba że postanowiono inaczej.

2 Przedmiot użytkowania

System online Hoval TopTronic E (zwany dalej „Systemem”) składa się głównie z oprogramowania Hoval (aplikacji mobilnych i internetowych), klucza użytkowania, bramki i infrastruktury serwerowej Hoval (zwanej dalej „infrastrukturą serwerową”).

Dostęp do generatorów ciepła można uzyskać przez Internet za pośrednictwem portalu internetowego przy użyciu oprogramowania Hoval (aplikacji mobilnych lub internetowych) za pośrednictwem komputera, smartfona itp.

Oprogramowanie Hoval obejmuje wszystkie funkcje i informacje w formie aplikacji mobilnej lub internetowej, które są udostępniane klientowi w związku z Systemem za pośrednictwem portalu internetowego lub w innej formie, a także ogólnie dostępne aktualizacje, debugowanie i inne zmodyfikowane wersje.

3 Prawa własności

Właścicielem Systemu, a tym samym w szczególności właścicielem wszystkich praw do Systemu, jak również do wszystkich jego zmian i kopii jest Hoval. Z wyjątkiem ograniczonych praw użytkowania określonych w niniejszych warunkach użytkowania, Klientowi nie przysługują żadne inne prawa, w tym prawa autorskie, patenty ani inne prawa własności komercyjnej, w tym tajemnice przedsiębiorstwa w Systemie. System zawiera tajemnice przedsiębiorstwa grupy Hoval, jej dostawców lub Hoval, takie jak specyficzny projekt, struktura i algorytmy, ich interakcja z innymi częściami oprogramowania Hoval wewnętrznie i zewnętrznie, a także powiązana technologia programowania.

4 Prawo do użytkowania

Hoval przyznaje Klientowi osobiste, niewyłączne, niezbywalne prawo użytkowania oprogramowania Hoval. Nabycie Bramy obejmuje prawo do korzystania z podstawowych funkcji oprogramowania Hoval dostępnego w danym momencie. Aktualizacje istniejącego oprogramowania Hoval (aplikacje mobilne lub internetowe) mogą wiązać się z dodatkowymi kosztami. Treść tego prawa użytkowania jest ograniczona do wykorzystania do wewnętrznych celów biznesowych przez Klienta w zakresie danej pojemności i charakterystyki wydajności.

5 Prawo do przekazania

Wytwornica ciepła jest przydzielana danemu Klientowi za pośrednictwem infrastruktury serwerowej przy użyciu przekazanych danych technicznych i rejestracyjnych, na przykład hasła, numeru seryjnego, adresu Bramy, adresów kontaktowych i warunków eksploatacji. W przypadku, gdy wytwornica ciepła zmieni właściciela i/lub Brama zostanie przeniesiona na osobę trzecią, Klient jest zobowiązany poinformować o tym Hoval na piśmie w ciągu dziesięciu (10) dni, podając czas i rodzaj przeniesienia, dane kontaktowe nowego właściciela oraz wszelkie inne uzasadnione informacje wymagane przez Hoval.

Klient zgadza się, że w przypadku, gdy w zakresie przeniesienia własności wymagane są usługi ze strony firmy Hoval lub jednej z jej stron trzecich, wszystkie te usługi będą oddzielnie wynagradzane zgodnie z wymaganą pracą oraz że Klient zwolni firmę Hoval z roszczeń o odszkodowanie za szkody lub reklamacje, które osoba otrzymująca przeniesienie lub strona trzecia poniosła z powodu braku lub opóźnionego powiadomienia o przeniesieniu własności przez Klienta.

6 Ograniczenia użytkowania

O ile jest to dozwolone przez obowiązujące prawo, Klient nie jest między innymi upoważniony do dekompilacji, dezasemblacji, ponownego tłumaczenia lub innego dekodowania ani osadzania na innej stronie internetowej oprogramowania Hoval bez pisemnej zgody Hoval. Ponadto Klient nie może zmieniać, edytować ani tworzyć rozszerzeń lub tłumaczeń opartych na utworach pochodzących z oprogramowania Hoval; Klient nie może również sprzedawać, publikować ani umożliwiać osobie trzeciej korzystania z takiego oprogramowania w sieci lub na innej platformie, w szczególności niebędącej usługodawcą; publikować ani przekazywać tajemnic przedsiębiorstwa osobom trzecim ani udostępniać ich w inny sposób. Alternatywne warunki zgodnie z niniejszą umową użytkowania pozostają zastrzeżone.

7 Wygaśnięcie prawa użytkowania

W zakresie, w jakim Klient narusza niniejsze warunki użytkowania i nie zakończy i nie naprawi tego w ciągu (10) dni roboczych od otrzymania odpowiedniego żądania, Hoval jest upoważniony, z zastrzeżeniem wszelkich innych i dalej idących praw i roszczeń z tytułu naruszenia umowy i/lub naruszenia praw autorskich, do unieważnienia wydanych praw użytkowania oprogramowania Hoval ze skutkiem natychmiastowym i zablokowania dostępu do portalu internetowego. Przepisy dotyczące poufności, praw autorskich, ograniczeń użytkowania, odpowiedzialności i gwarancji obowiązują przez nieograniczony czas. Hoval zastrzega sobie prawo do zamknięcia portalu internetowego w dowolnym momencie z przyczyn biznesowych lub innych. Uiszczone już opłaty za użytkowanie oraz koszty Bramki nie zostaną zwrócone.

8 Komponenty stron trzecich

W oprogramowaniu Hoval mogą znajdować się programy lub części programów (w tym oprogramowanie Open Source) stron trzecich („komponenty stron trzecich”), które mogą podlegać dodatkowym warunkom użytkowania, które mogą rozszerzać lub ograniczać prawa użytkowania tego oprogramowania (warunki stron trzecich).

9 Techniczne warunki wstępne / instalacja

Warunkami wstępnymi korzystania z Systemu są komputer lub mobilne urządzenie końcowe (smartfon itp.) z połączeniem internetowym, bramka online Hoval TopTronic E podłączona do Internetu za pośrednictwem sieci LAN, WLAN, UMTS lub innej technologii, a także generator ciepła ze sterownikiem ogrzewania TopTronic E. Komputer lub mobilne urządzenie końcowe, połączenie z Internetem oraz wytwornica ciepła ze sterownikiem ogrzewania TopTronic E muszą zostać dostarczone przez Klienta na jego koszt. Alternatywne usługi, które mogą być oferowane Klientowi przez Hoval, pozostają zastrzeżone.

Hoval zaleca instalację lub doposażenie bramki Gateway w generator ciepła przez technika serwisowego z regionalnej spółki zależnej Hoval, firmy handlowej Hoval lub wyspecjalizowanej strony trzeciej za osobną opłatą. Bramka łączy się po aktywacji z infrastrukturą przez Hoval i wysyła wyraźny identyfikator, który jest połączony z Klientem po rejestracji użytkownika.

Od tego momentu Klient zalogowany za pośrednictwem portalu internetowego może uzyskać zdalny dostęp do generatora ciepła. Nie ma bezpośredniego połączenia między urządzeniem końcowym uzyskującym dostęp do portalu (na przykład komputerem, mobilnym urządzeniem końcowym) a wytwornicą ciepła Klienta. Przesyłane dane są przekierowywane do infrastruktury serwera online TopTronic E i tam zapisywane w bazie danych

10 Rejestracja / dane użytkownika

Aplikacja mobilna TopTronic E online dla smartfonów (iOS lub Android) jest udostępniana przez firmę Hoval w sklepie iTunes i Google Play Store dla urządzeń z systemem iOS i Android. Aplikację internetową dla komputerów PC można wywołać za pośrednictwem HovalDesk przy użyciu standardowej przeglądarki internetowej. Wraz z każdym nabytym pakietem online Hoval TopTronic E Klient otrzymuje klucz użytkowania wymagany do rejestracji online Systemu w postaci numeru seryjnego Bramy i hasła (zwanego dalej Danymi Użytkownika). Podczas rejestracji i generowania indywidualnego hasła Klient może skonfigurować adres e-mail do zarządzania alarmami i zdefiniować wymagane parametry. Klient jest odpowiedzialny za wprowadzenie prawidłowych adresów i parametrów. Firma Hoval nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wynikające z tego tytułu. Dane użytkownika oraz indywidualnie wygenerowane hasło muszą być traktowane przez Klienta jako poufne. W przypadku utraty danych użytkownika lub indywidualnie wygenerowanego hasła należy niezwłocznie poinformować dział obsługi klienta firmy Hoval w celu utworzenia nowych danych użytkownika. Po otrzymaniu zgłoszenia utraty utracone dane użytkownika zostaną zablokowane. Hoval nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wynikające z utraty lub niewłaściwego przechowywania danych użytkownika lub niewłaściwego wykorzystania danych użytkownika przez osoby trzecie Klienta lub osoby trzecie.

W zależności od upoważnienia udzielonego przez Hoval, Klient może zaprosić więcej osób do swojego HovalDesk za pośrednictwem swojego HovalDesk. Przypisanie odbywa się za pośrednictwem zaproszeń e-mail i losowo wygenerowanego hasła wysyłanego do tych osób, które mogą następnie zalogować się za pośrednictwem HovalDesk i muszą zaakceptować niniejsze warunki użytkowania w procesie rejestracji. Klient pozostaje odpowiedzialny za prawidłowe korzystanie z HovalDesk, w szczególności za przestrzeganie wymogów ochrony danych. Klient jest osobą kontaktową w tej sprawie dla wszystkich zaproszonych przez siebie osób. Firma Hoval nie ponosi odpowiedzialności za wynikające z tego szkody.

11 Dostępność

Hoval dokłada wszelkich starań, aby system był zawsze gotowy do użycia i dostępny, jednak w przypadku usług online nie można uniknąć sporadycznych przerw i awarii. W przypadku awarii lub przerwy dostęp do wytwornicy ciepła ze sterowaniem TopTronic E za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub internetowej może być niemożliwy. Hoval dołoży wszelkich starań, aby usunąć takie usterki tak szybko, jak to możliwe.

Hoval zastrzega sobie prawo do przerwania dostępu do Systemu, o ile istnieją ku temu ważne powody. Istotne powody obejmują na przykład niezbędne prace konserwacyjne serwerów, programów lub innej wymaganej infrastruktury, usuwanie usterek lub naruszeń bezpieczeństwa, nieuprawniony dostęp do danych lub inne okoliczności. Te krótkotrwałe ograniczenia lub usterki nie stanowią podstawy do roszczeń Klienta wobec Hoval z tytułu odpowiedzialności lub gwarancji.

Hoval zastrzega sobie prawo do przeniesienia Systemu do bardziej rozwiniętego Systemu w następstwie postępującego rozwoju technologicznego oraz, w razie potrzeby, do zaprzestania działania Systemu lub poszczególnych komponentów, które miały zastosowanie do tego momentu. Hoval poinformuje o tym Klienta w odpowiednim czasie. Przeniesienie do nowego Systemu może wiązać się z kosztami, które ponosi Klient.

12 Opłata za użytkowanie

Opłaty za korzystanie z pakietu podstawowego są wliczone w cenę zakupu pakietu Hoval TopTronic E online. Dodatkowe funkcje i aktualizacje aplikacji mobilnej TopTronic E online lub aplikacji internetowej są płatne. Funkcje te są udostępniane Klientowi po uiszczeniu dodatkowych opłat za użytkowanie. W przypadku opóźnienia w płatności Klienta na rzecz Hoval, regionalnej spółki zależnej Hoval lub spółki handlowej Hoval dotyczącej pakietu Hoval TopTronic E online, Hoval jest upoważniony do zablokowania dostępu Klienta do Systemu bez dalszego ostrzeżenia. Dostęp zostanie przywrócony po otrzymaniu płatności. Hoval zastrzega sobie prawo do dalszych praw w przypadku opóźnień.

Koszty poniesione przez firmę Hoval w związku z rozwiązywaniem problemów z dostępem Klienta do Systemu ponosi Klient. Problemy z dostępem, które można przypisać do sprzętu dostarczonego przez Hoval (na przykład TopTronic E online Gateway, w okresie gwarancyjnym) lub infrastruktury serwerowej, pozostają zastrzeżone.

13 Gwarancja / odpowiedzialność

Hoval gwarantuje Klientowi, że System jest wolny od wad materialnych i prawnych. Klient musi niezwłocznie poinformować firmę Hoval w przypadku wystąpienia wad. Prawa gwarancyjne nie obejmują wad spowodowanych odchyleniami od warunków użytkowania przewidzianych dla Systemu. Okres gwarancji jest ograniczony do sześciu miesięcy od dostarczenia pakietu Hoval TopTronic E online przez regionalną spółkę zależną Hoval, sprzedawcę Hoval lub osobę trzecią Klienta, z zastrzeżeniem istotnych warunków prawnych obowiązującego prawa.

Krótkotrwałe ograniczenia Systemu nie stanowią podstawy do roszczeń gwarancyjnych lub roszczeń z tytułu odpowiedzialności Klienta wobec firmy Hoval.

Hoval ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody, o ile można udowodnić umyślność lub rażące niedbalstwo. Odpowiedzialność za zaniedbania, szkody pośrednie i szkody wynikowe, szkody majątkowe, utracony zysk oraz za szkody wynikające z roszczeń osób trzecich jest wykluczona we wszystkich przypadkach, o ile jest to dozwolone przez obowiązujące prawo. Hoval w szczególności nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone Klientowi z powodu usterek lub przerw operacyjnych we własnej infrastrukturze lub za szkody, za które odpowiedzialność ponosi Klient lub osoba trzecia. Hoval wyklucza również odpowiedzialność za szkody spowodowane atakami internetowymi, wirusami lub korzystaniem z oprogramowania stron trzecich.

Klient zgadza się, że usługi świadczone przez Hoval lub zleconą przez niego osobę trzecią w zakresie rozwiązania i ponownego uruchomienia Systemu, w tym usługi na miejscu, będą wynagradzane przez Klienta oddzielnie w zależności od ilości wykonanej pracy.

14 Oświadczenie o ochronie prywatności

Dane Klienta dotyczące użytkowania i instalacji produktów Hoval są przetwarzane (na przykład ustawienia Systemu dotyczące ogrzewania lub wentylacji). Są one zapisywane i wyświetlane w aplikacji lub za pośrednictwem HovalDesk i mogą być indywidualnie dostosowywane przez Klienta za pomocą sterownika lub aplikacji w celu monitorowania produktów kompatybilnych z Hoval TopTronic E. Ponadto sam Klient może analizować i wyświetlać graficznie dane historyczne w celu monitorowania wszelkich trendów lub ogólnej obserwacji użytkowania urządzenia. W związku z tym funkcje te zasadniczo obejmują usługi inteligentnego licznika w lokalizacji Klienta, w którym można rejestrować ustawienia Systemu i dane dotyczące przepływu. Odbiorcą danych w rozumieniu poniższych wzorów jest Hoval, regionalne spółki zależne Hoval, partnerzy handlowi Hoval i partnerzy serwisowi Klienta.

Przetwarzanie tych danych umożliwia niezależne od lokalizacji i przyjazne dla użytkownika sterowanie systemami za pośrednictwem Hoval TopTronic E online. Niniejsza umowa użytkowania stanowi podstawę przekazywania danych przez Klienta i ich przetwarzania przez Hoval. Dane otrzymane za pośrednictwem Gateway są przetwarzane centralnie przez Hoval.

Hoval udostępnia dane w ramach grupy Hoval, regionalnej spółki zależnej Hoval odpowiedzialnej za Klienta lub odpowiednich partnerów handlowych Hoval do celów administracyjnych i świadczenia usług, gwarantując im dostęp do tych danych. Obejmuje to dostęp do danych użytkownika oraz informacji technicznych Systemu w celu identyfikacji i usunięcia błędów.

Hoval może zagwarantować instalatorowi dostęp do danych Klienta ograniczony do konserwacji i usuwania usterek za pisemną zgodą Klienta. Warunkiem wstępnym jest dowód ważnej umowy serwisowej lub umowy o świadczenie usług między Klientem a instalatorem zawierającej zgodę, jej zakres i możliwość odwołania zgody Klienta. Hoval udostępnia instalatorowi dane w zakresie, w jakim Klient wyraził zgodę, do momentu jej pisemnego odwołania. Hoval nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wykorzystanie danych przez instalatora, w szczególności za to, czy instalator może przekazywać dane i do jakich celów je przetwarza. Dostęp może zostać zablokowany przez firmę Hoval w dowolnym momencie, jeśli nie są już przestrzegane warunki niniejszej umowy użytkowania lub warunki użytkowania.

Dane będą wykorzystywane w ramach grupy Hoval do celów reklamy bezpośredniej w celu zwrócenia uwagi Klienta na dalsze opcje optymalizacji, które wynikają z oceny danych podczas korzystania z produktów Hoval. Ocena danych dotyczących korzystania z produktów Hoval może prowadzić do profilowania, w szczególności szczegóły dotyczące kontroli mogą prowadzić do wniosków na temat codziennych nawyków Klienta. W żadnym momencie nie są jednak podejmowane automatyczne decyzje, które mogłyby mieć wpływ na Klienta. Hoval podejmie odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu realizacji tego przetwarzania danych.

Ponadto firma Hoval przetwarza i analizuje otrzymane dane w celu oceny własnych serii produktów (na przykład prawdopodobieństwa wystąpienia usterek), dalszego rozwoju swoich Systemów oraz różnych dalszych analiz własnej pozycji rynkowej. Dane dotyczące własnego rozwoju, produktów itp. nie są oparte na danych osobowych, lecz są tworzone wyłącznie na podstawie danych Systemu generowanych i przesyłanych przez System. Nie ma przypisania do osoby fizycznej.

Dane są zapisywane na czas trwania stosunku umownego z Klientem i tak długo, jak przewiduje to koncepcja bezpieczeństwa danych Hoval. Po wygaśnięciu umowy z Klientem dane mogą być nadal przetwarzane do celów statystycznych. Hoval dokłada wszelkich starań, aby zanonimizować wszelkie dane osobowe, które umożliwiłyby przypisanie historyczne.

Wszelkie pytania lub prośby o informacje w związku z przetwarzaniem danych osobowych w ramach lub w związku z Hoval TopTronic E online, w szczególności dotyczące korekty danych, wniosków o usunięcie lub dalszych szczegółów, można zadawać telefonicznie: +423 399 24 00 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: dpo@hoval.com. Klient może również składać takie wnioski za pośrednictwem regionalnej spółki zależnej Hoval lub partnera handlowego Hoval, który zapewni przekazanie wniosku do Hoval.

Jeśli Hoval nie spełni obowiązku zapewnienia bezpieczeństwa danych w ocenie Klienta, Klient może złożyć skargę do odpowiedniego organu nadzorczego. Główna siedziba Hoval w rozumieniu przepisów o ochronie danych znajduje się w Liechtensteinie.

15 Klauzula salwatoryjna

Jeżeli jeden lub kilka warunków zawartych w niniejszych warunkach użytkowania zostanie uznanych za całkowicie lub częściowo nieskuteczne lub niemożliwe do wdrożenia, nie ma to wpływu na skuteczność wszystkich pozostałych warunków. Całkowicie lub częściowo nieskuteczny warunek zostanie zastąpiony prawnie dozwolonym warunkiem, który jest jak najbardziej zbliżony do ekonomicznego celu nieskutecznego lub niemożliwego do wdrożenia warunku.

16 Prawo właściwe / jurysdykcja

Niniejsze warunki użytkowania podlegają prawu materialnemu Liechtensteinu. Zastosowanie prawa sprzedaży ONZ (CISG) jest wykluczone.

Sądem właściwym do rozstrzygania sporów wynikających z niniejszych warunków użytkowania jest sąd rejonowy w Vaduz, Liechtenstein. Hoval jest również uprawniony do podejmowania działań przeciwko Klientowi w jurysdykcji miejsca prowadzenia działalności.

Hoval Aktiengesellschaft, 21.05.2018